niedziela, 22 sierpnia 2010

Mogiła

      Wybrałem się w lipcu w sentymentalną podróż do miejsca, gdzie dwukrotnie spędzałem wakacje w latach 90-tych. Niewielka miejscowość turystyczna nad morzem, była dla mnie wtedy nadzwyczaj ciekawa, bo otoczona pozostałościami po jednostce wojskowej, która w tamtym czasie dogorywała. Jedną z nich była wieża obserwacyjna, którą podczas tegorocznego wyjazdu chciałem znaleźć. Niestety, prawdopodobnie morze zniszczyło ją przez te ponad dziesięć lat (podmywając klif). Zaskoczeniem było jednak odnalezienie, mniej więcej w miejscu gdzie się znajdowała, mogiły. Trudno powiedzieć prawdziwej, czy tylko symbolicznej, ale na pewno nie zapomnianej. Położona zupełnie na uboczu wydawała się zaskakująco często odwiedzana (kwiaty, znicze...). Nigdzie nie znalazłem informacji z jaką historią się ona wiąże. Ale może jeszcze kiedyś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz